Thursday, October 2, 2008

Jäälind (Common Kingfisher, Alcedo atthis)

6 comments:

Rein Batuut said...

ma ei tea, mingi suht igav pilt sul täna
:P

I. said...

vilets ülesvõte jah...

ottalver said...

vaatan et see jäälinnu värk hakkab käest ära minema...
muide mul on siin londonis minu kodu kohalik nurgabaar nimega "Kingfisher" :D

Ott Londonist

Anonymous said...

Ko jus veci, šitas riktigs meistarstikis

Anonymous said...

Fantastiline pilt! Mul on nüüd kolm rõõmsat sõpra, kellel see pilt suures formaadis seinal. Aitäh, Ziilik! Pean ikka endale ka tellima....

Diana said...

mulle väga meeldib seee pilt. 5+

Kõik pildid siin on kaitstud autoriõigustega. Piltide kasutamiseks saatke palun e-mail (silver [ätt] palmett.ee) või helistage +372 551 2277

All pictures are copyrighted. If you would like to use something, please e-mail me (silver [at] palmett.ee) or call +372 551 2277