Friday, August 1, 2008

Kõrvukrätsu poeg (Long-eared Owl, Asio otus)


See on noor kõrvukräts. Ka mina olen veel noor, 2. augustil ehk siis kohe on mu sünna ja saan alles 24. (Tegelikult üritan kõigest väest positiivne olla. Need ühega algavad nagu 14 ja 15 ning 19 ja sellised, kus peas keerles Rasmuste raamat, motikate putitamine ja kenad klassiõed, need numbrid olid ikka veidi vähem hirmuäratavad:p). Ei tegelikult on kõik hästi ja nagu üks Eestis tegutsevaid kuulsusi ütles ja nagu sõber hiljuti selle ilusa lause meelde tuletas: Suur aitäh mulle kõigi Teie poolt selle toreda aasta eest. Okei-okei tegelikult ma mõtlen vastupidi:)

3 comments:

Andres Tamm said...

Silver palju õnne sünnipäevaks siis 24 on juba mõnus iga,et juba ennast näidata who i am....

Anonymous said...

sul keerles 19 aastaselt peas klassiõdede hirmutavad numbrid, motikate putitamine ja rasmuste raamat....

Silver Gutmann said...

anonymus, küll Sa ikka oskad kenasti sõnu väänata..

Kõik pildid siin on kaitstud autoriõigustega. Piltide kasutamiseks saatke palun e-mail (silver [ätt] palmett.ee) või helistage +372 551 2277

All pictures are copyrighted. If you would like to use something, please e-mail me (silver [at] palmett.ee) or call +372 551 2277