Friday, August 1, 2008

Luurab (Metskits, Roe Deer, Capreolus capreolus)


Sai üle pika aja jälle sokukest hiilitud:) Väga meeldiv kohtumine oli. Sõi ja asjatas omaette seal niidu peal. Mina muudkui hiilisin lähemale, mingi hetk, kui ta juba minu poolt tuleva krabina peale valsamaks muutus, otsustasin lihtsalt vaikselt lesima jääda ja tema tegemisi vaadata. Sokk aga otsustas jalga puhata ja viskas end metsaserva pikali. Mõnda aega nosis seal lösutades, kuni minul igav hakkas. Pealegi hakkas valgus ära kaduma. Niisiis otsustasin edasi hiilida. Hiilisin roomates lähemale, kuid siiski, kuna oli täielik vaikus, siis krabin reetis mind ja sokk tõusis püsti ning plärtsatas korra (sokud hauguvad neid häirima tulnud loomade peale nagu suuremad krantsid). Kuna mina aga vaikselt kaamera taga edasi passisin, siis ta aga minema ei jooksnud vaid tuli luurates vaikselt minu poole, vahest jälle pead püsti ajades, plärtsudes ja paar hüpet eemale tehes. Ja siis tuli jälle luurates minu poole. Uudishimu oli tal ikka parajalt suur:) Selline tore kohtumine. Polnudki teab, mis eriline, et siia üks pikemaid jutte kirjutada, kuid kui juba sai siis las olla:p

No comments:

Kõik pildid siin on kaitstud autoriõigustega. Piltide kasutamiseks saatke palun e-mail (silver [ätt] palmett.ee) või helistage +372 551 2277

All pictures are copyrighted. If you would like to use something, please e-mail me (silver [at] palmett.ee) or call +372 551 2277